Låt tiden gå snabbt, tack!

Inte ens halva månaden har gått och ändå är man barskrapad...
Det är studenterna som tar kål på en :)
Men herregud va gör det...himla kul att gå på dom ju!
Som sagt ikväll bär det av till Ida som tar studenten...nu är hon frisör :)

Jag har varit igång sen halv tio imorse...kunde inte sova alls...tror jag va uppe minst sex gånger inatt...
Nog bara för att jag hittade en monsterstor spindel i badkaret igår...den va enorm typ 5x3 cm...usch!
Sen vaknad jag mittinatten av att det surrade bredvid mitt öra och när jag tänder ljuset flyger en skitstor mal upp till lampan...fy va äcklig den va och himla svår att döda sådär när man är alldeles yrvaken!
Alltså inte så konstigt att jag vaknade så många gånger jag trodde ju jag skulle hitta en orm eller nått nästa gång :P

Fick tränat imorse och sen har jag banne mig bara städat och städat och städat...
Ska snart ner till stan och fixa lite mer saker till studenten och göra ett besök på systemet...
Ska spela brännboll imorron om det bli fint väder och då behövs ju givetvis lite förfriskningar :)
Kan solen komma fram nu annars kommer man ju att frysa rumpan av sig ikväll :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0