My little sweet peanut!

Jobb idag...upp tidigt men vaknar fortfarande innan klockan för att jag är så jäkla rädd för att jag ska försova mig!
Morgonen gick snabbt idag...segade sig lite innan middag men sen så har dagen gått ganska snabbt!
Trodde ju det skulle bli fint väder idag så jag hade packat ner bikinin och skulle cykla ut till mamma och pappa efter jobb men styrde istället kosan hemåt!
Fick ett samtal från Stockholm där moster är stationerad för tillfället...kändes som om vi inte hade pratat på ett tag eftersom vi bara babblade på båda två :)
Hon fick mig på lite bättre humör iaf...och på lördag börjar vår sex veckors deal :)
Eller hennes deal som jag hänger på!

Fick en sån härlig känsla nu när jag satt här och tänkte på henne och Stockholm...fy va mysigt vi hade när vi va där uppe...önskar att man hade pengar så att man kunde göra sånt oftare!
Strosa runt och bara ha det skönt!
Nä nu måste jag sluta tänka på det för annars blir jag bara deppig!

Imorron är jag ledig :) :) :)
Måste hem till föräldrarna...saknar dom något fruktansvärt!
Mest puppisen men ändå :P
Nä nu ska jag sluta tråka mig här...känner att jag bara är väldigt deppig...svacka kanske? I dont know men upp ur den ska jag iaf snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0