Nääää!

Jag vill inte jobba...fan va jag tjatar om detta men asså det är inte alls roligt att gå och jobba när man inte ens kan längta till helgen när alla andra är lediga...två helger i rad....usch va tråkigt! Kan inte ens gå ut eller göra något för dom har lagt mina tider så att jag jobbar kväll lördagen och dag söndagen...
Idag är det ju sjukt fint väder...inte ett moln på himlen och vad gör jag...sitter under filten och tittar på Våra bästa år och väntar på att gå till jobb...tragiskt!
Varför sparade jag inte bara 20 000 som jag sa förra sommaren och kunde va ledig hela denna sommaren...dåligt beräknat av mig!
Nä nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och gå och fixa håret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0