Nu börjar det ju likna nått!

Bloggar från mobilen idag eftersom det är så himla fint väder vilket innebär att jag ligger i solstolen ute hos mamma och pappa! Har nu legat här och stekt i snart fyra timmar...härligt :)
Tyvärr är det lite för kallt i vinden för att bada i poolen annars hade dagen varit helt perfekt! Hittade dessutom en jättespännande bok på lillebrors rum så tiden bara flyger iväg :)

Va en runda hos Andréa igår och fixade lite lekar och snapsvisor inför midsommar...kommer nog bli riktigt roligt med tanke på vad vi hittade för lekar igår :-P

Imorron ska vi fira Sebban lite i efterskott på hans studentfest...ska bli himla roligt! Massa härligt folk förhoppningsvis! Vi kom till att diskutera det igår hur roligt det ska bli att se vem som kommer dit...folk som inte egentligen känner Sebban men som just imorron så gärna vill gratta honom...vadå uppenbart att man bara vill åt festen?!
Fast för Sebban gör det nog detsamma för han lär va lika glad ändå :)
Nu ska jag gå en runda med min sötnos så att min plikt blir uppfylld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0