Rewind!

Okej jag va ganska arg innan när jag skrev det där förra inlägget...kanske tar tillbaka en del...även fast jag blev ganska sur när lillebror sen berättar att han bara va nere på Dala...det tar ca två minuter att gå ner där ifrån mamma och pappa så han hade alltså inte behövt bilen egentligen...klant!
Fick iaf lite sol och hann bada i poolen och allt pga min moster som ryckte ut :)
Skönt va det och varmt som attan!
Sen körde jag och Katta och kollade på hus och köpte glass i Smyge...mysigt värre.
Så nu sitter jag alltså här nyduschad och ska kolla på film som min snälla moster (ja om man inte känner henne så kan man inte fatta hur en person kan va så givmild och snäll) hyrde till mig innan :)
"My Sassy Girl"....hoppas den är lite skojig för annars kommer jag nog att somna!

Vet ni vad hon mer köpte till mig idag...torkade hallon som man kan ha på sin yoghurt...men hallå jag som älskar hallon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0