Skadeglad!

Nä usch det ska jag väl inte va...men när jag vaknade idag och drog upp rullgardinen så va det alldeles molnigt...då försvann all jobbångesten! Hade egentligen planerat att åka hem till mormor och morfar och sola lite innan jobb men det blir ju inte av...får åka dit och lämna mosters bil och snacka lite istället :)

Igår va en helt perfekt ledig dag...vaknade ganska tidigt...stack ut till mamma och pappa och slängde mig i solstolen...badade i poolen...läste en skitbra bok...gosade med puppisen...hade det allmänt skönt!
Mamma kom hem och hade handlat en massa god mat som vi skulle ha på kvällen..grillat mmm!
Så jag fick tråka mig lite och skita i grillning hos Hannah...men vi tar igen det när vi är lediga båda två :)
Så kom Katta hem från Sthlm på kvällen så vi satt ute på terrassen och snackade hon och jag och mamma till klockan var tolv...kändes som riktig sommarkväll även om vi alla tre satt under täcken och filtar för att de va inte precis varmt!
Mysigt värre :)

Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag sticker till mormor och morfar!
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0