Söndag!!

Efter en kväll i soffan igår där jag såg två rätt bra filmer...så är jag nu ännu en söndag stationerad hemma hos mamma och pappa....fick ungefär en timmes sol i förmiddags sen kom molnen...typiskt!
Såg Revolutionary Road igår...helt okej! Och Changeling...jäkligt sjukt att den va baserad på en sann historia men den va rätt bra! Fastnade framför datorn och sov därför ganska länge imorse...och jag som hade lovat mig själv att jag inte skulle vända på dygnett när jag va ledig...upp tidigt och träna ju...hmm får se hur det går med det!
Har absolut inget roligt att berätta för det har ju inte hänt ett skit sen igår...
Nä så det får väl bli ett kort och väldigt ointressant inlägg idag alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0