Svunna tider!

Igår va sista GA-avnittet för säsongen och även sista GA-avsnittet som jag och Hannah kommer att se tillsammans på väldigt länge...eftersom hon tar sitt pick och pack och drar till Växjö :)
Vi avslutade vår sista GA-kväll med ostbricka som jag hade med mig för att fira lite :)
Tre år ungefär har vi träffats alla onsdagar när det inte funnits förhinder...kommer kännas tomt när det börjar igen och det inte finns någon Hannah bredvid!
Men vi får väl köra long distance :P

På programmet idag står det en massa...ska ner till stan så fort jag är klar här och fixa allt det sista...sånt som är så störigt som att mitt presentpapper tog slut igår när jag skulle slå in presenterna ohh!
Sen hämtar pappa mig så ska jag hem till dom och hjälpa mamma med maten...duka, fixa!
Ja det ska faktiskt bli ganska kul för imorron är det ju faktiskt dags...då kommer tårarna spruta! Min lillebror har blivit stor! Idag va min andra "lillebror" i tidningen...så fin han va vid flygplanet...han skickade en bild på honom och Andréa igår när dom va uppklädda inför balen....så fina dom va...lite rörd där ja :)
Nä nu måste jag skynda mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0