Today's the day!

Studenten idag...stackars alla dessa finklädda studenter när vädret är så här kass...jag hoppas verkligen att det kommer sluta regna snart...det gör inget att det blåser men kan det inte bara sluta regna! Kul att stå på flaket när man blir helt genomblöt....usch nä!
Tur att vi har dukat inne...min mamma är nog glad som attan för att dom inte dukade i tält som på min student!
Fint blev det därhemma efter att vi hade dukat och dekorerat och blåst ballonger och allt sånt där :)
Och maten ska vi ju inte prata om...gooott! Mamma tror nog vi ska bli invaderade för där är nog mat till 150 pers...och då har hon räknat med ungefär 45 personer som ska komma haha galet!

Jag har fått ledigt idag efter att ha stått i köket och fixat hela dagen igår...moster fick ta över :)
Har packat in presenter och fixat kort och sånt hela morgonen...men nu vill jag bara att tiden ska gå så att man kan få börja fixa sig och sen sticka ner till stan och träffa alla fina studenter...vattenfast mascara får det nog bli ja :P
Lillebror och hans klass går ut sist men det är rätt bra för då hinner man hänga på alla andra och sen snabbt som attan springa bort och se när han springer ut på trappan!
Hoppas på en riktigt fin dag för min bror :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0