090302

Tittar på Xena på 6:an...vilken kvinna haha...sjukt dålig serie...varför tittar jag då på den? Hmm...
Ska snart sätta mig på 146:an in till Malmö och skolan...idag är det simulatorträning som gäller...ska bli spännande...hypovolemisk chock, lungödem, hypoglykemi och hyperglykemi är det som står på schemat!
Längtar mest tills denna dagen är över...för imorron är jag ledig och då ska jag shoppa :)
Eller ja...iaf inhandla mat meen jag tänkte faktiskt gå ner till stan och se om jag inte kan hitta något kul att ha på mig på lördag...för då ska jag, Andréa och Cecil...kanske Malin...dricka lite vin i Cecils och Mickes nya lägenhet och kanske festa till det lite :)

Ska nog köpa en svart duk som jag såg va jättebillig...eftersom jag ska ändra färger i mitt kök till svart, vitt och silver så passade den ju utmärkt! Ska bara försöka hitta ett par snygga gardiner också...fast dom ska mamma köpa till mig i födelsedagspresent!

Nä nu börjar Rachael Ray...ännu ett bra tidsfördriv...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vill också va med på lördag.... =( Hoppas jag slutar tidigt på kvällen så jag kan komma efter jobb... ses snart!

2009-03-02 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0