Förbud för överlevnad...

Måndag morgon började som så många andra...jag vaknade..haha nämen skämtåsido Cecil skickade sms och undrade vad jag skulle göra med min dag...det blev så klart bestämt ganska snabbt att en chai fick det bli senare!
Hittade en jättefin jeansjacka som mina föräldrar ska få köpa till mig i födelsedagspresent :)
Om mamma tycker den är fin vill säga! Men det måste hon för den va väldigt fin...
Det blev ingen lång fika idag dock för jag måååste verkligen sätta igång och plugga!

Denna veckan får bli lite av en isoleringsvecka haha....shoppingförbud och fikaförbud resten av veckan...dom sista slantarna måste sparas om det ska kunna bli utgång i Malmö till helgen och fikan får jag avstå för annars blir det inte mycket pluggande...så de så!

Får se hur det går!



Kommentarer
Postat av: Jujjiz

haha det är aldrig hårt.. Bakis är för nybörjare..:)

2009-03-16 @ 16:42:54
URL: http://jlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0