Förödande minst sagt!

Det sitter en jätterund duva i granen utanför min balkong...haha så söt!
Ja lite onödig info!

För att summera kvällen hos Hannah i lördags så finns det inte mer att säga än att det va skittrevligt fram till klockan elva ungefär...sen är det blankt...tyvärr för jag verkade ha roligt på bilderna jag sett iaf...men för mycket sprit kan ha förödande konsekvenser...som minnesluckor i detta fallet...ingen utgång blev det heller fast det hade inte med mitt tillstånd att göra :)
Jäkla piggelinshots....så himla goda så det blev farligt!

Efterdyningarna från lördagen höll i hela söndagen...först blev det frukost på Systrar&Bönor med Hannah o Andréa...hade mycket att snacka om.....och åt gjorde vi...egentligen helt galet att vi kunde äta så mycket...mådde sådär efteråt...sen hem till mamma och pappa där jag spenderade resterande dag i lillebrors säng med en massa bra filmer!

Va helt ofattbart trött imorse...kändes som om jag hade sovit i ungefär en kvart när klockan ringde...usch inte kul alls! Fast detta va enda tidiga morgonen denna veckan så jag tröstade mig med att jag inte behöver gå upp tidigt på länge och asade mig upp ur sängen...
Liten runda i skolan sen hem och hämta hunden hos farmor...
Helt sjukt underbart väder...riktigt varmt va det i solen...så jag och puppisen gick en lång runda!
Nu sitter jag här och myser med min älskling i knäet och ska läsa heeeela kvällen för jag har införskaffat alla böckerna i Twiligt serien....otroligt bra böcker!

Kommentarer
Postat av: Hanzi

Då kanske jag kan låna bok 1 nu då? :D Jätte spänd på att läsa den!! Ses imorgon min älskling!

2009-03-31 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0