Hate it or love it!

Ännu en ledig dag...
Imorse pep mobilen lite över åtta...då hade Cecil varit duktig och varit ute och promenerat...jag hade gärna sovit längre men det va ganska bra att hon väckte mig för då skulle jag ju få lite saker gjorda iaf!
Åt frukost och sen va det tänkt att jag skulle träna...men jag började läs en bok som råkade va skitbra som jag bara va tvungen att läsa ut och sen kändes det som att det helt enkelt va bättre att träna ikväll...
Började plugga....sen ringde mobilen i ett...alla hade tydligen något kul att berätta idag...
Bla så ringde moster från Milano...hon va fast i skodjungeln!

Sen började jag städa i klädkammaren...fick ihop en hel påse kläder!
Rätt nöjd faktiskt...nu får jag ju in en del nytt om jag vill :P
Har dammsugat och lite sånt skoj också...får ju städa lite innan lördag får då kommer fjällorna till mig så ska vi dricka lite vin och snacka en massa :)
Hoppas, hoppas, hoppas Hannah kan sluta tidigt på jobb så hon också hinner hit!

Nä nu ska jag ner och fika med Cecil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0