If Your Heart's Not In It

Nu är den slutliga fasen i tentapluggande inledd...dvs att banka in allt som jag måste kunna i skallen...det blir tre intensiva dagar...eller om jag känner mig själv kanske inte så himla intensiva men ändå!
Dessutom så känns det hela tiden som att jag är sjuk...
Läser om en massa symtom hela tiden som passar in...alla sjukdomar har trötthet som ett generellt symtom....passar perfekt in på mig...har idag varit i någon sorts konstig dvala...snoozade så många gånger imorse att jag inte hann äta frukost...sov på bussen...halvsov på föreläsningen...sen somnade jag när jag kom och sov i en och en halv timme ungefär...och jag hade lätt kunnat lägga mig i soffan och vila en stund till nu...mycket konstigt...
Eller så är det bara helgens fåtal sovtimmar som har hunnit ikapp...ja jag vet inte!

Här kommer iaf lite bilder från Elinas fest :)
  
   Björn och Elina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0