It's coming down to nothing...

              

Jag och min lilla vovve ute i Albäckskogen...
Solen sken när vi var på väg ut men försvann...
Därav mina rosiga kinder...det va ganska kallt!

Har fått gjort en massa nödvändiga saker idag...bland annat har jag tränat...kändes som om det va en evighet sen men det va faktiskt sen i torsdags...aja iaf så va det jäkligt skönt! Dock har jag världens största hög (känns det som)...som bara ligger och väntar på att jag ska gå igenom den...usch...inte alltid så kul att behöva plugga! Ska försöka va lite duktigare på torsdag :P

Har inget roligare att säga...hej!

Kommentarer
Postat av: Mullis

Du är fin fin fin

2009-03-04 @ 16:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0