I've got sunshine in my soul!

När ska den där våren infinna sig?
Nu börjar man riktigt avsky molnen och den gråa himlen...
Nä lite sol hade varit helt på sin plats...
Jag vill ta fram mina balkongmöbler och kunna sitta där när jag kommer hem från skolan och mysa...det va lätt det skönaste som fanns i somras när man hade jobbat hela dagen...att ta ut dynorna och en kudde och sitta där i solen och nästan alltid slumrade man till :)
Och fick lite färg på köpet!

Idag har jag varit en runda i skolan...endast en och en halvtimme...känns rätt onödigt fast idag va det omvårdnadshandledning och det brukar alltid va kul så det va bara att masa sig upp när klockan ringde sex imorse!
Försökte sova en stund när jag kom hem men ack nä det gick ju inte...jag som aldrig har problem med att somna mitt på dagen annars!

Så nu håller jag på att tvätta...skulle plugga lite också men bestämde mig för att det ska jag inte alls det...idag blir istället en pluggfri dag...försökte börja men det gick inte så får bli en massa plugg imorron istället!

Nu ska jag dammsuga min säng...haha...lät ju lite komiskt...men det ska jag faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0