Like no another Sunday...

Idag har inte varit som alla andra söndagar..
Jag har inte vaknat upp bakis (skönt)...och inte heller har jag varit ute hos mamma och pappa och haft mysigt med familjen!
Istället ringde klockan kvart över sex...och på dryga tio minuter gjorde jag mig klar för jobb...ganska stolt där om jag själv får säga det som kan gå upp tio minuter innan jag ska sticka...dock hade jag sovit med smink och håret satte jag bara upp så det va kanske inte så konstigt...men ändå :)

Kände mig ganska sliten imorse på jobb...förkylningen vill inte ge sig riktigt och många tidiga mornar i rad är inte riktigt min grej! Men självklart som så ofta när jag jobbar så va det någon trevlig liten själ som piggade upp mig med en gullig kommentar...alltid kul :)
Om inte så en boost för självförtroendet!

Fick sluta lite tidigare på jobb så då blev det direkt hem till duschen och sen soffan...somnade direkt!
Sen ringde min överunderbara moster och erbjöd mig middag...perfekt!
Så hon kom förbi en runda och käkade och snackade lite...
Hon sticker till Milano på tisdag...jäkla människan...jag vill också!
Titta in på Pro Mode...eller sitta och käka lunch medans italienarna står där och dricker vin mitt på dagen...ohh fy va vi (jag och Andréa) hade mysigt när vi va där...och satan va vi shoppade...det va en riktigt härlig semester...
Hoppas vår New York dröm också blir av någon gång :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig...ja jag vet klockan är bara kvart över åtta typ men jag är så jäkla slut...känns som om jag sprungit hela dagen...
Imorron ska min förkylning vara borta!
Positivt tänkande....eller?


Kommentarer
Postat av: Hannah

Positivt tänkande brukar vara bra :) Hoppas förkylningen är borta tills på onsdag då vi ska bada o PILLA RÄKOR!! Ses ikväll min kära älskling!

2009-03-02 @ 10:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0