Lite kort sådär...

Underbar dag...solsken...sovmorgon...kort föreläsning...träffade en väldigt vacker Carro utanför skolan...handla med min älskade mamma och pappa...snygging som var allmänt charmig och trevlig i affären....och nu ska jag kolla på Twilight!

Ja ibland kan en kommentar göra susen även om den som säger det inte tror att det spelar så stor roll...men ack jodå...det kan få en att känna sig snäppet bättre på många olika sätt!

Ikväll blir det mys hos föräldrarna också ska jag va chaufför till lillebror och han kompisar eftersom jag är så himla snäll och så kaaaanske han hämtar oss i Malmö imorron :P

Längtar...ska bli kul att få träffas och snacka en massa och festa lite...va ju faktiskt hela två veckor sen nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0