Min älskade mamma!

Idag hade jag bestämt träff med min mams!
Hon skulle följa med ner till stan och titta på den fina jeansjackan som jag nämnt innan...
Trött som attan va hon men snäll som hon är följde hon med...
Dock gillade hon inte jackan lika mycket som jag men köpte den ändå :)
Det fanns så klart en liten baktanke men att hon ville ner till stan för sen släpade hon med mig i en massa affärer för att prova jeans! Gullig är hon min mamma...köper ett par nya jeans varje vecka bara för att hon vill hitta dom perfekta...ja kanske hittade hon dom idag....fina va dom iaf :)

Med förhoppning om en chailatte gick jag sen in på Intersport för att se om Cecil möjligtvis slutade vid fyra...men ack nä givetvis slutade hon inte förrän klockan sex så det blev inget med det...fast det va ganska bra för jag hade ju gett mig själv fikaförbud haha!

Imorron ska jag ner och shoppa....dock inte till mig själv men det kan va rätt kul ibland att handla till andra...present till Elina ska nämligen inhandlas...förhoppningsvis hittar jag något riktigt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0