"Om jag kunde drömma"

Boken bakom filmen Twiligt...jag vet gud va jag tjatar om den jäkla filmen...men jag har fortfarande inte släppt känslan som den förmedlade och gav mig...givetvis som alltid när det finns en bok som grund till en film så är boken ännu bättre...därför har jag nu snart läst klart första boken och måste verkligen tvinga mig själv att lägga ner den för att inte bara tokläsa klart den...jag vill ju njuta av den så länge jag kan! Det är egentligen ganska konstigt hur man kan känna så mycket och leva sig in...jag har aldrig läst en bok och det har pirrat i armen så mycket som nu...min romantiska ådra löper amok! Nästa film kommer ut i november...jag kommer definitivt befinna mig på premiären!
Haha 21 år och känner mig som 13 igen...det är ju trots allt en tonårsbok så man får väl leva upp till det då :)

Förövrigt har denna dagen varit väldigt härlig!
Lite skola...kan behövas såhär innan tentan för att få luftat lite tankar och frågor och sånt...
Sen va jag och min kära moffe på museet här i staden...ingen stor utställning bara på vad dom hittade på utgrävningen vid Skegrie...men jag har ju en förkärlek för historia och arkeologi så det va intressant!
Hade jag inte följt min största passion...dvs att läsa till något inom vården i mitt fall just nu till sjuksköterska...så hade jag nog läst till arkeolog eller historiker (om man kan läsa till det :S)! Älskar att få blicka tillbaka och förundras över hur otrolig människan är som kan utveckla saker och lösa problem på så många olika fiffiga sätt...idag är vi hopplöst bortskämda med alla våra prylar...

Vet inte hur länge till jag kan hålla mig från boken...haha måste nog läsa klart den ikväll!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jo, läs ut boken nu så jag kan läsa den :D Jag e med din på historiabiten ;) Kan man annat än älska historia? Underbart o leva sig in i andra tider än den vi lever i nu... aja! Vi ses imorgon min smultronblomma!! Love

2009-03-20 @ 12:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0