On a friday...

Usch va negativ jag va igår...idag är det mycket bättre!
Behövde nog den där sovmorgonen...även om jag egentligen borde suttit på föreläsningen imorse...men jag ska va duktigt och plugga heeela dagen istället...eller iaf tills dess att Cecil är klar på sin praktik och vi kan gå vår runda!
Jag vet Katta....jag fikar alldeles för mycket och pluggar alldeles för lite...meeen idag ska jag inte fika iaf :)
Sen ska jag och cecil mysa som attan ikväll...eftersom Cecil är home alone för hennes man är utflugen så ska vi laga god mat och baka kaka :)
Kanske kolla en film också!

Vet ni att det bara är 30 dagar tills jag fyller år :)
Satt och tänkte på det nu för det ska bli så mysigt att ha kalas här hemma och jag ska baka min egen prinsesstårta...det är ju absoluta favoriten och inte ett enda kalas sen jag föddes har saknat denna underbara tårta! Men i år blir första gången som jag gör den själv eftersom mamma va så gullig och gjorde den förra året!
Dessutom fyller många andra som står mig väldigt varmt om hjärtat år i samma månad...
Detta året blir det dock inte lika fullt upp som förra för ingen av oss ska fira och ha något stohej!
Istället har vi bestämt att den 17:de april ska vi besöka A9 och fira oss själva med god mat och dryck :)

Hur urgullig är inte denna prinsesstårtan! Söt prinsesstårta eller vad?!

Nä men om jag faktiskt skulle börja plugga lite då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0