On a night like this I wanna stay forever!

Kvällen igår blev riktigt lyckad!
Har inte haft så skoj på riktigt länge...
Vi samlades hemma hos mig vid åtta-nio tiden...och med oss menar jag Camilla, Carro, Hannah och Jessica!
Vinflaskorna korkades upp och sen va det igång!
Så himla kul att bara snacka en massa nonsen! Ljudnivån höll det vanliga måttet...stackars mina grannar...och Camilla som inte drack...
Vi borde verkligen festa så som vi gjorde igår oftare :)
Riktigt roligt va det att Jessica va där...hon har ju dock haft legitima skäl att inte ha varit med på ett tag pga av utlandsvistelse i ett par månader :)
Lite senare på kvällen blev det en vinglig färd ner till magget...
Även där va det riktigt roligt...lagom mycket folk och roligt folk dessutom!

Efter magget blev det efterfest...men eftersom alla mina flickor va så himla trötta så fick jag gå själv...men det gjorde absolut ingenting för det va riktigt skoj :)
Ramlade i säng vid halv sju imorse...
Har fått ta igen ett par timmars sömn i pappas säng idag!
Nu står pappa och lagar spagetti med köttfärssås på begäran av mig...mums!
Lite One Tree Hill på detta också så är söndagen fulländad!

Kommentarer
Postat av: Carrro

AHHH sååå sweet!!! Bästa söndagen ever ju! Tack för i lördags d va riktigt kul!!! Älskar dig! Måste göras om snart!

2009-03-10 @ 00:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0