Please, make me a winner!

Ångest, stress....ja lite av varje...
Det är en hel vecka tills studiebidraget kommer och ändå har jag inget kvar av det haha...
Varför ska alla räkningar som kommer kvartalsvis komma samtidigt...försäkring och elräkning samtidigt...jag blir ju ruinerad...dessutom verkar det vara något fel på min elmätare...jag bor i en etta men betala elräkning som om jag hade en trea! Måste verkligen kolla upp detta!
Men det är inte bara jag som har problem med det eviga stora samtalsämnet....pengar!
Usch ibland är det inte roligt att va student men som tur är överväger fördelarna...

Nu känner jag dessutom ännu mer ångest över att jag bara jobbat en dag denna månaden....hoppas för gudsskull att dom ringer någongång nästa vecka och vill att jag ska ta en kväll eller två...eller varför inte en natt...!
Men jag får väl försöka tänka att det finns ju faktiskt dom som har det värre...hemlösa och barn som svälter...

Nä tillbaka till böckerna kanske....


Kommentarer
Postat av: Hannah

Naw men hjärtski! Upp me hakan, det är inte långt kvar ju, snart får du lön istället för studielån! Men räkningarna kommer tyvärr alltid vara lika ångestdrivande hur mycket pengar du än har... Ses snart hjärtegullet!! Love

2009-03-18 @ 16:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0