Rubrik?

Inget att glädjas åt idag...
Snö...jodå snö...när vi gick ifrån skolan idag snöade det...mhm...våren den dog!
Sen blev det ingen fika heller...tråkigt...men jag kände inte för att vänta fyra timmar i stan så det får bli nästa vecka :)
Skulle träna när jag kom hem...blev inte det heller...fast det är första dagen denna veckan som jag inte gör något så det får väl gå ändå...
Maten va äcklig som jag hade tagit fram...gillar inte alls rester egentligen...fast man har ju inte precis råd att slänga överbliven mat...
Sen har jag varit allmänt rastlös...men inte tagit tag i någonting...

Känner faktiskt för att gå och lägga mig nu...dra täcket över huvudet och hoppas att solen skiner imorron!


Kommentarer
Postat av: Moster Katta

Men stumpan, du låter väldigt låg....

Solen kommer snart! Här i Lund snöar det som fan! Tänk på ditt halva kilo parmesanost som ligger i min kyl! Kramkram

2009-03-13 @ 11:48:31
Postat av: Moster Katta

Men stumpan, du låter väldigt låg....

Tänk på ditt halva kilo parmesanost som ligger i min kyl! Kramkram

2009-03-13 @ 11:49:59
Postat av: Moster Katta

Oj nu fick jag ett kundsamtal och skickade förra inlägget två gånger!

2009-03-13 @ 11:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0