Svåra beslut...eller inte?

Funderar starkt på att stanna hemma från skolan imorron...
Cecil tyckte jag skulle gå dit så att jag inte blir för lat och stannar hemma fast jag inte behöver...kanske ska lyssna på henne...men jag känner för att bara gå och pula imorron precis som idag...dessutom står ju allt på åhörarkopiorna...hmm...ska jag eller ska jag inte...jag borde gå dit!

Fick titta på Cecil och Mickes nya lägehet idag...jättefin!
Man blir ju sugen på att flytta bara för att få något nytt...
Fast nää jag trivs så himla bra här...dessutom är det ju en massa jobb med att flytta!

Har suttit och tittat på motiv till en ny tatuering...är hemskt sugen...
Har velat göra en ny sen förra sommaren men det blev aldrig av då så förhoppningsvis får jag tummarna loss och gör det efter denna sommaren :)
Vill ha en med körsbärsblommor tror jag...hade gärna velat att det ska va som med min första tatuering...att när jag ser motivet ska det bara va självklart att det är just den jag vill ha!
Helst skulle jag vilja att mamma ritar den så den har lika stor betydelse som min första...fick den i studentpresent av min lillebror...sen satt han och höll mig i handen under hela tiden när jag gjorde den...han är världens gulligaste!
Dessutom va det den finaste presenten av alla så klart!
Nu ska jag bara komma på en lika bra till honom :S
Tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0