Times like these...

Lördagmorgon inleddes med tvättning av fönsterna som inte har blivit tvättade sen jag flyttade hit...sanslöst jag vet men jag lider inte av att dom är lite skitigt :P
Nu är dom iaf rena!
Sen bar det av ner mot stan för en fika med Camilla som är hemma från Kristianstad...
Först gick vi till Vero Moda så jag kunde lämna tillbaka en tröja jag köpt som satt som en påse :(
Sen blev det Systrar och Bönor...va ju tvungen att kolla in deras nya våning...
Rätt fin fast hade varit mysigare med bara en massa soffor!
Från SoB när Camilla fått i sig mat och kaffe...hon var bakis och skittrött...drog vi sedan vidare till systemet så jag kunde inhandla lite vin till kvällen!

Sen blev det en runda in om på Vero Moda igen så jag kunde köpa ett skärp som Camilla hade på sig som va skitsnyggt...därefter besökte vi A9 i ett par timmar där Sandra jobbade idag!
Vi konstaterade att det finns nog inget bättre än att bara sitta och slappa och snacka...såna dagar skulle man kunna ha varje helg...riktigt härligt...

Myyycket dricka och snack idag...och än är det inte över :)
Hannah ringde när vi satt på A9 och berättade att hon hade blivit befriad från jobb :D
Så ikväll kommer flickorna hem till mig...en massa vin och ganska hög ljudvolym om jag känner oss rätt är att vänta ikväll...sen får vi se vart kvällen tar oss :)

Nu ska jag fortsätta städa så här är fint tills ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0