Uppe med tuppen!

Idag...på min lediga dag...vaknade jag halv åtta...
Jag som ville sova länge :(
Fast jag låg iaf i sängen till halv nio så lite mysigt va det ju ändå!

Skrev nog igår att jag skulle på simulatorträning på CRC och öva på dockan Simon...
Riktigt roligt va det :)
Kändes rätt sjukt i början att prata med en docka som pratade tillbaka men sen va det precis som om han faktiskt va en människa! Jag fick så klart börja vara ansvarig sjuksköterska...men det gick faktiskt ganska bra...fick ju hypoglykemi (lågt blodsocker) och det är jag ju van vid...är rätt sugen på att prova mer akutsjukvård...det ger en riktigt kick att va lite stressad och försöka klura ut vad som händer och vad som måste göras!

Fick precis reda på att jag klarade senaste tentan :)
Skönt slipper jag tänka på det och kan koncentrera mig på enbart alla sjukdomar vi ska lära oss!

Åhh jag saknar min lilla vovve :(
Ska nog låna Kattas bil och köra ut till bokskogen med henne...fast jag vet inte var bokskogen ligger så det blir lite svårt...kanske bättre att köra till albäck!

Nä nu ska jag gå och plugga lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0