Step Up To the Party

Det är heeeelg :)
Tentan är avklarad och nu kan jag bara njuta av att inte behöva göra något som jag inte vill!
Tyvärr va tentan inte alls särskilt rolig...tre tentor med två fall i varje och en massa frågor...dom tror nog att vi ska bli läkare så mycket som vi måste kunna...usch nä det känns som om det blir en omtenta på den...men det återstår att se!

Igår blev det film med Andréa, Linkan, Fille och Frida hemma hos NL! Ett tag sen man träffade grabbarna! Alltid roligt...saknar deras roliga kommentarer ibland även om kan va väldigt råa :)

Idag har solen varit framme hela dagen...underbart...inte särskilt kallt heller!
Har precis varit ute på en promenad med Malin och fått snacka lite skit :)
Innan dess höll jag Hannah sällskap nere i stan då hon höll lunch från högskolprovet...trevligt...fick man sig en chai också :P
Fick ett desperat samtal från lillebror lite tidigare innan fikan med Hannah...han va bakfull som en get och ville ha McDonalds...så snäll som jag är följde jag med honom ner och tittade på när han hävade i sig all skräpmat! Ibland är det härligt när man själv inte alls är bakfull men sen tänkte jag på hur jag kanske kommer må imorron...förhoppningsvis inte som honom :P

Blir partaj hos Hannah ikväll...en massa folk som jag inte träffat på jättelänge...ska bli himla skoj förhoppningsvis...bär antagligen av till Kristall! Nice!
Skulle egentligen upp till Mulla i Kristianstad men eftersom pengarna inte riktigt vill räcka till så fick det skjutas på framtiden...jäkligt tråkigt...har sett fram emot det i ungefär en månad...skit! Så det får bli hemmaplan denna helgen!

Vi gillar skedar vi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0