090518

Måndag igen...
Råkade sova alldeles för länge...vaknade halv tolv...kändes som om hela dagen hade gått...men nu är jag på g i alla fall...har precis varit nere i stan och träffat lillebror...fick va lite smakråd när han skulle byta kläder...
Vädret är ju jääättefint idag så snart ska jag ut och sätta mig på balkongen och försöka få lite färg!

Va och hyrde film igår...såg "My best friend´s girl" och "It's all about...the Women"...råkade dock somna innan den andra va slut så det slutet fick jag se imorse! Dom va faktiskt ganska bra...ska se om jag orkar se den tredje ikväll..."Rachel getting married"...
Fick en nice update av Camilla innan...härlig helg kan man lugnt konstatera...men man vill alltid ha mer eller hur är det nu? Aja vi är väl ganska lucky haha!

Nu kallar solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0