Days of our lifes!

Hon gjorde det...hon kom in!
Hannah ska om ett par månader börja sin utbildning till polis...GRATTIS gumman!
Så i augusti går flyttlasset till Växjö och kvar lämnar hon oss...men som tur är så tar det inte alltför många timmar att åka upp :) och vi har hela sommaren på oss att bara göra en massa roligt tillsammans!
Får mig att tänka på att jag faktiskt är klar med min utbildning om ett halvår...var hamnar jag sen?
Tänk om jag inte får jobb här på sjukhuset som jag vill....hade känt så skönt att få lite erfarenhet här hemma innan man ger sig ut...men det kanske inte är det rätta...kanske borde jag också ge mig av...för varför ska jag stanna? Jag vet ju så klart varför jag vill stanna...trygghet....familjen...vännerna...jag är ju så himla familjig av mig jag vet, med traditioner och allt sånt...men kanske borde jag bara skita i allt det där...banne mig svårt att veta hur man ska göra för att det ska bli bra!

Typiskt att det ska va regn idag...fick för mig att jag skulle vilja kolla på TFF när dom spelar idag...men vem skulle följa med mig när det regnar...antagligen ingen...aja får väl bli soffan istället!
Nu ska jag iaf till skolan en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0