Det är alltid något!

Studenten kan nog ta kål på folk...tro mig!
Va i stan med mamma o moster igår för att hitta kläder till mamma...inte världens lättaste...efter vääldigt många om och men hittade hon iaf en klänning...thank god!
Fast jag blev avbruten med jämna mellanrum och det va väldigt välkommet...så det gick väl ingen nöd på mig ändå :)

Efter stan blev det en runda hem till mamma o pappa...slängde mig i solstolen men det blev ingen lång stund för solen försvann och ersattes av regn...kul!
God middag och sen in till stan för lite umgänge med ms Schyllert!
Hon va lite sugen på fest så vi ringde ett säkert kort ;)
Hamnade hemma hos Carro...sen blev det A9 och där hittade vi Fille med vänner!
Trevligt...bror med co dök upp...sjukt bra musik va det också...så efter att egentligen inte haft några planer för kvällen blev det ganska kul ändå :)

Planerna för ikväll är bowling med familjen och vänner till familjen...
Sen ut till Johan för grillning och förfest...eller kanske bara fest verkar det som eftersom hela stan är stängt idag tydligen...och denna kvinna har inga pengar att åka in till Malmö för...så thats it!
Får se vad det blir...jag som va sugen på att dansa lite...äsch får göra mig ett eget dansgolv hemma i Lindqvist residentet :)
Nä nu ska jag iväg och träna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0