Det är en sån dag...

...som bara försvunnit...
Har suttit hela morgonen och hela förmiddagen med uppsatsen som vi ska opponera på imorron...granskat och kritiserat...ja det tog faktiskt väldigt lång tid...så lång tid att Sussi nog trodde att jag skulle dö av hunger så som min mage kurrade! Men tillsist blev vi klara och som tur är så går vi ut som tredje par imorron så man hinner se hur dom andra har lagt upp sin opponering...lite nervöst är det ju faktiskt för man vill inte va för taskiga mot sina klasskamrater samtidigt som man vill ha ett bra betyg på opponeringen och då kan man inte va för snäll...dilemma...fast vi har nog lagt oss på en ganska bra nivå känns det som...hoppas det iaf!
Sen om vi blir godkända imorron ska man bara vänta en hel vecka på domen...om uppsatsen blivit godkänd eller inte!

Mamma kom och hämtade mig när hon hade slutat jobba så det blev middag hemma hos dom idag...som jag fick laga men vad gör man inte för lite gratis mat :)
Lillebror fick följa med mig hem och låna datorn...skulle beställa sin kostym till studentveckan...Flintstones ska dom va...ganska kul ju...bättre än vår får-utstyrsel...även om vi va ganska gulliga! Det märks hur uppspelt han är inför studenten och hur kul allt är...när han pratade om spexet innan så tyckte han det va så sjukt ball vilka roliga grejer dom hade kommit på....precis så som vi också va inför vårt spex...haha ja det va tider det!
Nä nu ska jag ta tag i resterande del av uppsatserna och klocka mig själv på min del av opponeringen...oj vilket kul kvällsnöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0