En kväll i solen...

...eller inte...trodde på allvar att jag skulle frysa ihjäl...
Väldigt orutinerat av mig att inte klä på mig mer eftersom man inte är dum heller och fattar ju att det inte är som sommarkvällar när det inte är kallt vid åtta-tiden...men det är ju inte sommar än och det va svinkallt ikväll...hade gärna stulit killens vantar som stod snett framför oss!
Va och kollade när TFF mötte AIK...trevligt värre...dom vann med 1-0!
Jag och Andréa kom fram till att det va väldigt längesen vi (iaf jag) va och kolla på en match...senast förra sommaren typ...usch va dålig jag är...man vill ju egentligen gynna laget i sin hemstad...och dom är ju inte helt skitkassa heller så det är ju ändå rätt givande att gå och kolla...och om inte så finns det ju annat att titta på också :P

Nu har jag iaf fått upp värmen efter en väldigt lång dusch...skönt va det!
Ska upp skittidigt imorron men känner mig inte alls trött....kommer väl säkert inte att kunna somna och va jättetrött imorron...kul!
Nä ska kolla lite tv sen ska jag försöka gå på dejt med John!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0