Förhäxad!

Jag är sjuk...i huvudet...det är ett begär som är värre än många....SHOPPING!
När pengarna kommer rycker det ju i fingrarna och man måste ner till stan för att de va ju faktiskt ganska längesen man handlade något...eller?
Usch det är hemskt...speciellt eftersom man vet att man egentligen inte borde...
I tidningen stod det idag att sydsvenskar är dom som oftast inte har pengar kvar på kontot i slutet av månaden...hmm känner igen det där!
Så det blev iaf ett par leggings, en tunika och en lång vit t-shirt...ingen mer shopping denna månaden!
Jo mat måste jag ha iof...men det är ju inte roligt att lägga pengar på det är bara ett måste!

Lördagen blev riktigt lyckad btw...hade skitkul på bowlingen...ägde första serien...ska kanske tillägga att jag spelade i ett lag med en 7-åring och en 10-åring så det va väl inte så konstigt...haha!
Sen god mat hemma hos Linkan...trevligt sällskap...ja det bådade helt enkelt för en riktigt bra kväll och det blev det så klart! Jäkla över under-spelet :P
Hamnade fram på småtimmarna på en skitrolig lekplats...såna fanns inte när jag va liten...
Sliten dagen efter ja...men eftersom lillebror tränade till halv två så gick jag inte upp förrän han ringde och då blev det frukost på donken med honom, Sebbe och Max!
Sen spenderades söndagen hemma hos mamma och pappa som vanligt :)

Och nu är jag hungrig men har ingen mat hemma...what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0