Happy days!

På måndag börjar Cityakuten-sista säsongen (eller så har det varit ett par avsnitt redan inte riktigt säker)...alla gamla kommer tillbaka...George Clooney bland annat :)
Verkar va riktigt bra....jag som alltid älskat ER...ska verkligen inte missa det!

Idag bestämde vi att vår uppsats är klar...kändes hemskt skönt...har faktiskt varit en ganska så rolig tid det här...mycket pga min skrivpartner men också för att vi har haft så mycket ledig tid :P
Har fått examinationsschemat som dock inte va så roligt men vad ska man göra...bara att finna sig i!
Snart sommarlov iaf så det gör inte så mycket :)

Idag har jag hunnit med en fika med Cecil...hon behövdes minst sagt uppmuntras lite så vi syndade och åt varsin chokladmuffins...satt i solen och njöt ett tag tills jag va tvungen att springa hem och lägga i en ny maskin tvätt...sen kom mamsen min och hämtade mig...de va så snälla och bjöd mig på middag idag...fick busa lite med älskade puppisen också! Men tvätten kallade ju här hemma så det blev ingen sen kväll som det brukar...

Imorron blir det ett besök i Lund...igen...himla roligt! Ska på korridorsfest hos Lovisa en gammal klasskamrat...har inte träffat henne på väldigt länge så jag blev så klart superglad när Boel frågade om jag ville följa med...dessutom ska Sofia en annan gammal klasskamrat också dit så det blir värsta reunion :)
Kan ju knappast bli bättre...bara en massa roligt att se fram emot dessa dagarna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0