Hell no!

Det finns inget roligt att förtälja...inget har hänt idag som är roligt att skriva här!
Har bara skrivit på uppsatsen...wow det gör jag ju inte varje dag...
Fick kläder från hm idag...fin bikiniöverdel...men va hjälper det...inte precis så att vädret tillåter att jag använder den!
Två tublinnen...fina...gör det lite svårare att välja vad jag ska ha på mig på lördag...men men får ta tag i det då!

Sov ca 13 timmar igår...sjukt...trodde aldrig jag skulle somna eftersom jag tagit en ganska lång tupplur på dagen men icke...somnade nästan direkt när huvudet landat på kudden...gå upp tidigt är helt enkelt inget för mig...

Chester See....kan man skriva bättre låtar?
Han skriver så mycket som bara beskriver sånt som finns i mina tankar...vissa meningar skule jag ju bara vilja förmedla...till...vissa!
Nä nu har jag absolut inget vettigt för mig...lika bra att gå och lägga sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0