Inte som alla andra...

...onsdagar då!
Vi tog ett break från uppsatsen...skönt!
Så nu har jag fått sovmorgon....precis varit ut och sprungit i parken...haha låter helt sjukt...det hade man nog ine trott om mig för ett par år sen!
Precis pratat med min favorit i K-stad och nu väntar duschen...ska ta med mig Andréa och besöka Skopunkten...kanske hittar man något fint :)

Igår blev det umgänge med Andréa, Linkan, Fille och NL...vi fick efter många om och men för oss att vi skulle ut till Smyge och äta glass...klockan var runt halv nio och vi trodde dom stängde nio...altså körde Linkan alldeles för snabbt...ett par gånger fruktade vi nog för våra liv...iaf i rondellen :P
Men näe Smyge hade natuligtvis inte öppet när vi väl kom fram...så tilbaka til stan...kanske Gislövs hamn har öppet...inte det heller så tillsist blev det en mjukglass på grillen på torget hahaha...så kan det gå!
Sen fick Andréa också prova på att köra volvon...körde nästan bättre än Linkan ;)
Hem till NL efter glassätande och kollade "Lucky number Slevin"...faktiskt riktigt bra!

Well det va alles....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0