Malmööö!

Vilken kväll det blev igår...
Tog bussen in till Malmö med Andréa vid kvart över sex...hem till Fredrik...grillning mmm riktigt gott va det!
Sen förfest...melodifestivalen....Buzz....och väääldigt mycket vin!
Allvarliga diskussioner och mindre allvarliga...sen en bussfärd hem som går till historien...fick för oss att vi skulle ner till magget men så långt kom vi aldrig tyvärr...crashade i Andréas säng istället så det blev en mindre rolig walk of shame hem haha...

Jag tog tag i det och för en gång skull förvånades jag av att det gick så bra :)
Nu ska jag bara fortsätta våga :S

Så nu ligger jag här i mamma och pappas soffan...käkar godis och väntar på att få spagetti och köttfärssås...riktigt bra bakismat...med vitlöksbröd....oohh!
Ledig imorron...gillar att slippa ha söndagsångest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0