Regnigt ute...soligt inne!

Lund va riktigt roligt igår...trevligt folk och massa konstiga diskussioner :)
Boel kom fram till att vissa är helt enkelt snygga andra är bara såna som dammar möbler :P
Och vi va givetvis inte såna som dammade möbler haha!
Korridorsfesten va som korridorsfester...mycket folk och härlig stämning...
Sen hamnade vi på efterfest...också trevligt...
Någon sked blev det inte för någon av oss så istället fick vi nöja oss med att sova skavföttes...sjukt skönt täcke har hon btw!

Kom hem och la mig på soffan...somnade ganska så omgående...
Sen stack jag och Andréa och kollade när TFF vann över Djurgården med 3-0!!!
Trodde på allvar att jag skulle frysa ihjäl och då va det ändå väldigt varmt när vi kom dit...
Va tydligen helt blå om läpparna...snyggt!
2 st....och hopplösa försök till en glimt men inget...och helt plötsligt va jag röd också haha!

Har precis kollat på film med Andréa och Linkan...blev Bröllopsduellen och Patology...helt okej filmer men ingen som va woho precis!
Imorron blir det nog mest bara chill....skönt!
Och nu kallar min säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0