Shuuut up!

Hittade faktiskt jättefina skor på Skopunkten...ett par gladiatorsandaler, ett par svarta höga pumps och ett par vita "tofflor" såna som man inte kan leva utan på sommaren :)
Sen råkade jag och Andréa hitta en Panduro-outlet....nice...lite pynt till mina fotoalbum inhandlades också!
Så nu är jag iprincip pank...and i love it...va fan man måste ju leva...bara en vecka och lite till tills det kommer nya pengar...ska dock till Lund på fredag och möjligtvis utgång på lördag men dom pengarna är med i beräkningarna så det är luugnt :P
Kanske blir Malmö på lördag...är ganska sugen....ska bara hitta skjuts...

Ahh och jag som trodde att denna veckan skulle bli tråkig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0