Sol, regn, sol, moln...men!

Blev inget Malmö idag...Hannahs bil gick sönder...tråkigt men shopping blev det iaf :)
Först fika vi ute i solen...dock försvann solen ett tag och det blev svinkallt och så klart när vi va klara kom den tillbaka haha typiskt! Blev riktigt många som fikade tillsist när alla väl hade kommit...först va det bara Hannah o jag, sen joinade Sandra och Hanna som redan satt där och sen kom Cecil och Andréa :)  Trevlig skara!
Fixade present till mamma på mors-dag så slipper man tänka på det!
Hittade även en jättesöt klänning som jag bara va tvungen att köpa så nu måste jag välja om jag ska lämna tillbaka tunikan jag köpte i måndags...eller kanske spara båda...usch ska jag va så slösig :P

Nä nu ska jag ta detta arslet och släpa det hem till Hannah...GA ikväll ju!


Kommentarer
Postat av: Hanzi

Och sen vilken avsnitt! :D Ojojoj...

Jäklar vilket snyftavsnitt..!

Love!!

2009-05-28 @ 11:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0