Sunny Saturday!

Vaknar och solen strålar...tack så mycket!
Inga moln nu bara så blir det nog en toppendag!

Igår blev det bara mys med film hemma i soffan...skön fredag behövde nog bara slappa för fy vad trött jag va och ändå höll någon mig vaken till halv två...men det va kul så det va det värt :)

Idag är planen att sticka ner till systemet för att inhandla dricka till ikväll och sen hem en runda till mormor och morfar och sola lite...orde väl träna men känner helt ärligtinte alls för det...usch va jag är lat!
Sen blir det fotboll...TFF möter Gefle och eftersom det är så fint väder så är det ju perfekt för fotboll!
Ikväll blir det antaglign förfest hos Andréa...nu när hon snart ska lämna lägenheten så får vi ju se till att festa till det där lite...no limits :P
Dock ser det glest ut med folk...killarna skulle på 20-årsfest så dom lär vi nog inte se till förrän kanske när vi kommit ut...ja det kanske blir som vanligt...jag och Andy själva...dock brukar det bli dom bästa förfesterna ;)

Nä kanske ska sticka ner till stan nu då...
Glöm inte Mors-dag imorron!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0