Torsdag, snart fredag!

Jaha så då har jag precis varit ute på Sturup och hämtat hem en stycke moster...
Detta betyder också att nu har jag inte längre någon bil...kanske bra! Blir faktiskt lite lat ju! Tack moster för att du lånar ut din fina bil till mig!
Innan min resa till Sturup var jag ute och gick en väldans lång runda med två fina flickor...Malin och Cecil! Oj så mycket vi hade att prata om och så fooort tiden gick...men skönt va det iaf! Vi kom fram till många smarta saker..om celluliter och om bröstimplantat och annat skoj!
Fick varit en runda i stan innan idag också...handlat lite nödvändigt som spray och sånt haha får skita i maten för nu är pengarna snart slut...nämen vissa saker kan man bara inte leva utan :)
Och givetvis blev det då en fika samtidigt ...något man inte heller kan leva utan, eller? :)

Nä nu ska jag sova...vill ju att det ska bli fredag så att jag kan få träffa Boel och besöka hennes lägenhet i Lund!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0