Can I, Should I...Dare to!

Nu börjar det ljusna :)
Tror att någon mår lite bättre och jag blir bara så glad när jag märker det!
Jag önskar verkligen att lycka och kärlek och allt det där snart kommer till dig...det är ju ödet :)

Min helg har varit helt super...
Solen för det första....sola sola sola....
Va hos mormor och morfar hela dagen i en solstol med en bok...lovley!
Ja det visade ju sig på kvällen att jag skulle varit lite försiktigare för ryggen blev ganska röd!
Men det va det värt för det försvann så himla snabbt ändå!

Blev förfest hos Elly...och en runda inom förfesten där lillebror och co befann sig!
Herregud va roligt...vissa kommentarer och människor och situationer kan bara bli så himla sjuka!
Sen blev det utgång....riktigt nice...fick tillslut va med Max hela kvällen eftersom jag blev av med dom andra...men oj va roligt jag hade....skrattade så jag hade ont i magen åt han och hans bror...dom är verkligen utöver det vanliga :D
Så många roliga saker som hände men som bara är roliga för att man va där....som Toms dans haha....och lite annat som också va hemskt trevligt :)
Härlig nattamad och sen hem till sängen...dock låg Joel och en vän i min bäddsoffa så helt ensam blev jag inte!
Kändes som det va längesen jag hade så roligt och kanske va det för att förväntningarna va så låga...trodde knappt det skulle va nått folk ute och ändå va de en hel del...

Söndagen tilbringades hemma i mamma och pappas soffa med en bok! Lite bakis somnade jag och lillebror ganska snabbt i varsitt hörn...mitt i en film vi började kolla på...Bucket list...riktigt bra! Sorglig!
Även moster befann sig hos mamma och pappa så det blev familjemys hela dagen :)
Riktigt härlig avslutning på långledigheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0