090506

Usch och fy va jobbigt det är att gå upp tidigt...jag är alldeles för bekväm just nu eftersom jag bara har sovmorgon heeela tiden...men idag gick jag upp i ottan...
Hade samverkansdag  i skolan och träffade en massa andra yrkeskategorier...läkare, socionomer, arbetsterapeuter osv...va riktigt trevligt...gör att man känner att man faktiskt vill ut och jobba...

Råkad somna och sov i två och en halv timme när jag kom hem...jippi kommer antagligen inte alls kunna somna ikväll...men men mitt eget fel jag skulle ställt klockan!
Nu sitter Hannah här i  min soffa och vi diskuterar hennes flytt...känns lite overkligt än men det kommer väl att slå en snart...att hon faktiskt ska flytta härifrån...att vi faktiskt inte kommer att ha våra onsdagar mer :(
Hur ska jag klara mig!!!

Nä nu ska jag inte va tråkigt och sitta här!


Kommentarer
Postat av: Hanzi

Hoppas du kunde somna igår babyblomman! :)

Bara för det kunde inte jag somna... haha!

Våra onsdagar är BÄST!



Pussssen!

2009-05-07 @ 11:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0