Lot to do...

Valborg...ojoj...vilken afton...
Började med grillning på Hannahs uteplats...vi trotsade vinden (som hade stormstryka ungefär) och satt ute och åt...jag grillade och måste ju säga att grillspetten blev jäkligt bra :)
Carro hade köpt A9:s potatisgratäng och den är ju inte äcklig om man säger så...
Ja kallt va det iaf så när vi hade ätit flyttade vi in i Hannahs lägenhet och fortsatte att festa lite...mycket händelserik kväll med en massa skratt, lite gråt och jäkla mycket snack!
Va på väg ner till stan...nej jag va faktiskt ändå nere i stan när jag vände om och gick tillbaka till NL för lite mer fest!
Så allt som allt en lyckad valborg....synd det skulle blåsa så mycket bara...

Igår solade jag hela dagen hos mamma och pappa...så härligt...tänkte bada i poolen också men 18 grader kändes inte så lockande...kalas för kusinerna på kvällen...mitt kusinbarn är världens sötaste och gulligaste lilla kille....helt underbar! Hade jag vetat att jag fick en sån unge i förväg hade jag skaffat barn nu!
Mysigt med släkten...jag är ju hemskt familjig av mig så jag gillar när vi träffas alla!
Senare på kvällen togs Magnes Wii fram och jag ägde totalt på boxningen haha....knockade lillebror och det störde honom så mycket att han va tvuuungen att vinna haha!
Råkade även slå Magne med kontrollen vääldigt hårt...va så himla inne i spelet...stackare!

Älskar långledigheten :)
Ska verkligen bara njuta njuta njuta!
Ikväll ska moster laga min favorit...sparrisrisotto...så jäkla gott...ingen kan någonsin klå hennes risotto och då menar jag verkligen ingen för hon är så jäkla grym!
Blir nog lite solning nu på dagen och sen förmodligen utgång ikväll...har ju en ny klänning som måste användas :)
Nä nu måste jag klä på mig...mamma och pappa kommer när som helst och ska kolla mitt kök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0