What's up with that?

Fick en smärre hjärtinfarkt idag...nä så farligt va det väl inte...men idag hade vi en "inför opponeringen"-lektion där vi fick reda på en massa inte så roliga saker...som tex att alla åskådarna får reda på om ens uppsats va bra eller dålig...hmm "Er uppsats sög"....jaha tack så mycket!
Usch vill bara att detta ska vara över...längtar som en gnu till nästa torsdag...sen slipper jag förhoppningsvis detta och kan gå på sommarlov...om uppsatsen blir godkänd dvs...
Ska bara läsa igenom sisådär en sex uppsatser tills dess...

Jag ska definitivt inte klaga....för jag vet att miljoner människor går upp jättetidigt varje dag och det är ju jättebra för dom att dom jobbar och är duktiga...men fan va jag hatar att gå upp tidigt...man blir bortskämd som student när man kan styra över sin egen tid lite som man vill! Längtar verkligen inte tills jag ska börja jobba...då ringer klockan kvart i sex...när man inte jobbar kväll så klart...tur jag fick många kvällar :)

Har precis kollat film med Andréa och eftersom vi satte på filmen lagom tidigt så va den klar lite innan desperate housewifes började så vi kunde kolla på det också...nice!
Nu ska jag nog gå och lägga mig...har en del att fundera på känner jag...
När hade jag senast så många alternativ? Vad har hänt?
Tur jag har sovmorgon imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0