You spin my head right round...

Tröttast...my lord...jag är så trött...
Kalas för lillebror idag...fick snällt asa mig upp ur sängen och fixa smink och hår när jag helst av allt hade velat ligga kvar och bara va skitbakis...men mysigt va det...fint väder och god mat :)

Gårdagen går bara att beskriva som....sjuk!
Svinstressad hela dagen...va ute och gick en lång runda på morgonen...sen hem och duscha och iväg och sjunga! Sen snabbt som attan hem och fixa sig för färd in till Malmö...
Som värsta fjortisarna satt jag och Andréa på bussen och pimpla rom och cola samt cider...hahaha...och när vi precis lämnat Övre kommer jag på att oj jag glömde mitt bankomatkort...hmm...men vi klarade oss ändå :P

Väl framme och utanför KB möts jag av en Linus som jag knappt känner igen...skitfull haha och så fin...minnen!
Kollade när Anywhere But Here spelade...riktigt grymma är dom!! Sasan med gitarren...puh!
Sen skulle Andy ut och röka men då träffar vi på Linus igen som drar med oss hem till honom...sjukt fin lägenhet...högt i tak och allt det där som man bara vill ha...sen stannade vi där resten av kvällen!
Träffade en del intressanta människor...givetvis sång och sånt....gitarrerna kom fram ganska snabbt...
Bussresan hem...haha....grönt hår som man bara va tvungen att känna på :D
Sen blev det kebab och hemgång...där vi möter en barndomsvän till mig...trevligt...tills dom får för sig att klättra upp på byggställningen på vattentornet...då blev det lite mycket för mig och Andy så vi pallrade oss hem!
Hade precis somnat när bror ringde för terapisamtal....så halv fem la vi på...inte konstigt jag är trött idag kanske?!

Lillebror fick en Burberry-slips av mig i födelsedagspresent/studentpresent....grymt snygg...så vi tvingade på honom studentkostymen och slips och skor och hela kitet innan idag.....världens stiligaste kille...sjukt att jag har en sån fin bror...ingen kommer va finare än honom på studenten!
Fick dessutom se honom i smokingen som jag inte hann se igår...nästan så jag fick bita mig i kinden för att inte börja tjuta...så fin han va!

Nä nu ska jag kolla på A Cinderella Story...längesen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0