1 av 5...

Har precis satt i mig rester från kalkonmiddagen igår...lika gott idag :)
Fick gå tidigare från praktiken idag...kan nog ärligt säga att det va inte mycket nytt jag lärde mig idag...men det är ju så jäkla konstigt att vi ska behöva ha två veckor av detta nu i slutet av utbildningen när vi redan kan så mycket...jaja inget att göra!
Bara fyra dagar kvar...

Fick övertala lillebror att följa med mig och handla så han körde snällt in och hämtade mig och körde med mig till Netto...nu är kylskåpet fullproppat med grönsaker...fast hans baktanke va nog att få med mig när han skulle vaccinera sig och det gjorde jag ju gärna :)
Så nu sitter jag och skriver på min uppgift till hemsjukvården och sen blir det ett stepup-pass lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0