1 månad kvar till julafton!

Fatta va gött det är att vakna och bara kunna ligga kvar...I LOVE IT!
Och dessutom när man sen går upp och ser sig i spegeln så är håret sjukt fluffigt men på ett bra sätt för det är liksom volym och inte burr...jepp en great hairday!
Och solen skiner :)
Jag är nog rätt nöjd idag känner jag...
Trots att jag håller på att tvätta vilket är rätt tråkigt...
Men jag har precis varit nere i stan en runda och tagit en chai med Cecil :)
Och kanske är det julstämningen som får mig att bli alldeles tokglad...satte upp ljusstakar och julbelysningen på balkongen åkte fram...och alla som känner mig vet ju hur mycket jag älskar julen så antagligen är det därför jag är lite extra glad idag :)

Nu ska jag förhoppningsvis va lite effektiv i ett par timmar och få undan lite av författningarna också!
Sen ett tag med dammsugaren innan det är dags för träning...
Och det bästa med idag är ändå att jag vet att jag är ledig imorron också :)
Nä nu ringde min mobil...dags att gå ner och hänga upp tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0